Martin Konvička

Jak uzdravit bolavá záda a
mít postavu jako ze škatulky

Efektivní řešení jak se zbavit bolesti zad při jednostranném nebo sedavém zaměstnání
  • Cvičení z pohodlí domova. Potřebujete pouze mobil nebo počítač. Nepotřebujete skoro žádné pomůcky, tudíž můžete cvičit i na dovolené
  • 30+ tréninků seřazených dle obtížnosti. Díky tréninkovému plánu nemusíte vymýšlet, co cvičit.
  • 130 cviků v HD. To Vám umožní přesné provedení cviku. Vyhnete se tak chybám, které během cvičení vznikají.
  • Teorie zdravých zad a správného cvičení. Zjistíte, jak by záda měla správně fungovat a jaká je jejich struktura. Vzroste tak Vaše motivace cvičit program.
  • 24/7 Online kontrola provedení cviku. Díky tomu Odstraníte poslední strachy a pochyby, že cvičíte nesprávně.
  • 2-letá garance na přístup k programu. Kdykoliv můžete program v budoucnu cvičit, čímž ušetříte peníze za nákup jiného nebo nové licence.

Dobrý den. Je skvělé, že jste tady. Rád bych se zeptal, jak často se sami sebe ptáte?

  • Co mám dělat, když mě bolí záda?
  • Mají mě bolet záda při cvičení?
  • Jaké jsou nejefektivnější cviky na odstranění nebo zmírnění bolestivosti zad?
  • Jak by měl vypadat tréninkový plán pro člověka, který chce mít zdravá záda, zhubnout a zpevnit postavu?
  • Mohu ušetřit čas, když nebudu muset cestovat do posilovny?
  • Dají se ušetřit peníze za osobního trenéra a cvičit stejně efektivně online?

Pokud často, tento program je právě pro vás.

Co můžete očekávat?

  • Odstraníte bolest zad. Ušetříte tak čas a peníze za návštěvy u doktora nebo fyzioterapeuta.
  • Naučíte se správně a efektivně cvičit. Tím ušetříte peníze za osobního trenéra ve fitness centru a odstraníte strachy z následků chybného cvičení.
  • Začnete lépe vnímat svoje tělo a budete se v něm cítit lépe. Stanete se šťastnější, protože ve zdravém těle sídlí zdravý duch, což přispěje i ke snížení depresí, úzkostí a špatné nálady. 
  • Zjistíte, jaké jsou chyby a mýty o bolesti zad. Ušetříte čas, který byste jinak věnovali zkoušení nových cviků a studiu problematiky.
  • Bonusem bude štíhlejší a pevnější postava. Lidé Vás budou obdivovat, protože se změní Vaše postava. Stanete se sebevědomějšími a cílevědomějšími.

Co všechno program obsahuje?

Nezbytnou teorii

Zjistíte, jaké jsou zásady zdravého cvičení a co způsobuje bolesti zad. Jakými svaly, kostmi, obratli, šlachami a vazy jsou záda tvořena. Naučíte se předejít bolesti a zranění zad a jako bonus si zpevníte postavu.

  • Jak záda vypadají a z čeho se skládají. To vám pomůže lépe pochopit, proč cvik provádíme daným způsobem a na co má vliv. Pokud budete vědět, za jakým účelem cviky provádíte, budete lépe motivováni do cvičení.
  • Jaké jsou druhy zranění a bolesti zad. Identifikujete snáze svůj problém a budete vědět, na co se zaměřit při řešení Vašeho zranění nebo bolesti.
  • Jak na správný pohyb a zátěž. Tak zjistíte, jakou ideální zátěž při cvičení volit a proč je nejefektivnější, což Vás zase motivuje do cvičení,
  • Jaké jsou zásady hubnutí a zpevňování postavy. Bonusem cvičebního programu bude zeštíhlení a zpevnění Vaší postavy. Dozvíte se, jaké jsou nejnutnější podmínky pro zdravé hubnutí.

Tréninky, jejichž obtížnost vzrůstá a vzájemně na sebe navazují

  • Postupné zvyšování náročnosti tréninků. Tím se vyhnete zranění a přetrénování.
  • Jak dlouho by měl trvat trénink. Budete vědět, kolik cviků za den provádět, aby trénink byl přínosný a zároveň nedošlo k přetrénování.
  • Jak vypadá správné provedení cviku. To Vám pomůže vyhnout se špatnému provedení cviku a následnému zhoršení stavu.
  • Jaký je cíl jednotlivých cviků. Tak zjistíte, proč daný cvik provádíte. Získáte větší povědomí o tom, na co je cvik zaměřen. To zvýší vaše odhodlání do cvičení.

kontrolu prostřednictvím facebookové skupiny. nebudete na to sami.

Nezbytná součást každého cvičení je kontrola a zpětná vazba. Možnost vložení Vašich videí do skupiny. Dozvíte se tak, co děláte špatně. Odstraníte překážky, které Vám brání na cestě ke zdravým zádům.

  • Dozvíte se, zdali cvičíte správně
  • Odstraníte nejistoty a obavy ze svého cvičení
  • Získáte odpovědi na své otázky ohledně online programu
  • Zjistíte, co trápí ostatní uživatele a zároveň od nich můžete obdržet radu, co pomohlo jim

A k tomu ještě patří bonus

Poradenství v oblasti hubnutí a zpevnění postavy

1x Online video – konzultace zdarma prostřednictvím zoom, messenger nebo whatsapp (délka cca 45 minut) ohledně dávkování pohybu, nastavení kalorického příjmu a jídelníčku.

  • Na základě individuálních vlastností probereme vhodné metody, které Vám zajistí shození nepotřebných kilogramů. Ptejte se na cokoliv a pamatujte, že nejhorší otázka je ta, která nebyla položena.

Co říkají klienti

Kdo je za tímto projektem?

Mgr. Martin Konvička je absolvent FTK UP v Olomouci. Poté, co odešel ze školství, začal pracovat jako osobní a sportovní trenér.

Už 4 roky pomáhá lidem s odstraňováním bolestí zad, hubnutím a zpevňováním  postavy . Za tu dobu pomohl desítkám klientů.

K tomu mu pomáhá neustálé vzdělávání prostřednictvím knih, odobrných článků a specializovaných kurzů.

Své dovednosti a znalosti nyní přenáší do online cvičebních kurzů, aby pomohl ještě více lidem.

Odolná záda

Trápí vás bolest zad? Máte ztuhlá záda? Nevíte, jak cvičit? Trápí vás kila navíc? Místo neucelených lekcí z knih či internetu, zkuste tento online program. Je navržen tak, abyste rovnoměrně posílili celé tělo a hlavně zpevnili vaše záda. Jeho prováděním navíc shodíte další nepotřebné kilogramy tukové hmoty. Pokud chcete něco dělat s Vaším tělem a mít funkční a bezbolestná záda, neváhejte využít výhody tohoto kurzu.

Přihlaste se a vyzkoušejte týden cvičení zdarma.

Co říkají klienti

Měla jsem v minulosti obrovské problémy s páteří, 2 výhřezy plotýnek. Za tu dobu co s Martinem cvičím, cítím obrovské zpevnění svalů a celkově se cítím mnohem lépe. Na Martinovi je úžasné, že je velmi empatický, respektuje moje tempo a udělá mi vždy cvičení na míru, které nikdy není stejné. ROZHODNĚ DOPORUČUJI, BĚŽTE S NIM DO TOHO.

Leona Palinková Bečicová

Zjistila jsem, jak je důležité cvičit správně zvláště, když mám vyhřezlou ploténku a jiná zdravotní omezení. Začala jsem trénovat hlavně právě kvůli bolestem zad a taky si vyčistit hlavu od velkého pracovního nasazení. Musím říci, že obojí bylo splněno na 200% a jako bonus i nějaké to “ deko “ šlo dolů “ a přibyly i svaly, hlavně co se týče středu těla ( core ). To je právě důležité pro bederní páteř. Doslova jsem tomu propadla. A co víc, když odcházím z fitka, tak jsem příjemně unavená, nabitá energií, šťastná a to má velký vliv na kvalitu mého života takřka v 50ti letech. Takže všem doporučuji. Zkuste to! Martin je prostě jednička.

Helena Sobotová