Martin Konvička

blog

Blog

mat

Co jsou postoje? Jak ovlivňují naše výsledky? Jak na nich pracovat? Buďte proaktivní! Negativní postoj je zárukou neúspěchu Na začátek článku si

mat

Jak se testuje rotace v kyčelním kloubu? Jaké faktory ji zhoršují či zlepšují? Jak souvisí dostatečná rotace v kyčelním kloubu s bolestí

mat

Význam regenerace a adaptace pro pohybový výkon? Jak podpořit regeneraci? Jak nám pomůže periodizace tréninku k lepší adaptaci? Jak vzniká přetrénování a

mat

Co znamená natažení svalů na zadní straně stehna? Co ho způsobuje? Jaké jsou rizikové faktory vzniku? Jak mu předcházet popřípadě ho rehabilitovat?

mat

Souvisí správná aktivace a síla hýžďových svalů s bolestí dolní části zad? Jak nám silný zadek může pomoci při výskocích? Jak ho správně

mat

Pomůže silový trénink při bolestech zad? Dnes si zodpovíme následující otázky Je silový trénink právoplatným strašákem nebo bezkonkurenčním pomocníkem při bolestech zad?

mat

Jak zaručeně zhubnete 3 Nejdůležitější strategie pro úspěšné hubnutí  Podkladem pro tento článek je kanadský vědecký přehled (1) z roku 2013. Ten

mat

Zásady cvičení pro zdravá záda Šest nejdůležitějších zásad, které musíte při cvičení dodržovat, abyste měli zdravá záda 1.Tvar páteře a jeho vliv